VICKI

Alla inlägg under oktober 2010

Av vicki - 31 oktober 2010 12:15

hejsan!! 

idag höll jag på att städa mitt rum sen så märkte jag att jag hade råkat häft ner en nål till en affich så jag skulle trycka tillbaka den. det var ingen sån där vanlig nål(vet inte vad dt heter) utan det var en sån här nål som man nålar typ tyger med när man gör nåt på tp syslöjden... och då trök jag in den med tummnageln och så klart så gled den och in under min nagel!! det gjorde as ont!! (gör det fortfarande). och då märkte jag hur rädd jag är för blof egentligen jag kunde inte titta på blodet som kom ut från nageln. det var så himla äckligt!! jag mår illa bara av att tänka på det just nu. fy för blod!! 


i morgon åker jag till mamma. och nu är det ju lov också:):) på tisdag åker vi till åland och sen blir det antagligen bara att göra klart mitt rum där hemma. helst skulle jag villa åka dit nu och göra klart det :) men det får jag inte för pappa:( 


igår var det hörn träning igen. jag hade målvaktsträning hela tiden då. en och en halv timme lite drygt men jag lärde mig lite iaf!!


men nu ska jag skriva lite saker på min andra blogg! läs den gärna:)


www.ttwiligths.bloggplatsen.se

// vicki<3

Av vicki - 28 oktober 2010 16:11

hejsan!!!!!!!!!!!!!

jag vet att jag inte har skrivit på ett tag så nu skriver jag. 

ikväll är det scouter :) jag och min kompis moa är ledare över de småa :) as nice;)

sen efter det så är det vampire diaries!! jag älskar det alltså. det är svin bra!! 

sen i morron har vi idrott på idrottshallen och då får jag skjuts dit. det betyder sovmorgon!! i alla fall en kvart lr nåt :):) 

där ska vi spela innebandy!! nice nice!! 

så jag ska ta med min egen klubba då för jag känner för det :) sen på lördag så är det hörnträning igen. ska bli kul!! 

och idag så hade vi kultusrskola grejs för sista ggn fett nice för det sög verkligen.

men nu ska jag sticka ses!!

// vicki!! <3

Av vicki - 20 oktober 2010 15:36

hejsan!!!!

idag var jag med på vårt första kompisstödjar möte:) det var egentligen inte så intressant men... ja ja jag slapp spanskan iafxD och jag var hos tandläkaren idag me. det suger verkligen!!!! jag skulle aldrig bli tandläkare!! usch  

idag är det fotbollsträning kallt!!!!!!!!!!!!

burrh! jag fryser så fort jag tänker på det. men jag ska gå ändå.

men nu ska jag gå härifrån med ses!

/vicki<3

Av vicki - 18 oktober 2010 20:11

hej!!

 

tyvärr blev det ingen målning idag:( vi hade inte själva handtaget och någontingblabla... för min brorsa har haft dem hemma hos sig sen han målade i sitt hus...


en rätt kul sak är att jag är jätte jätte jätte jätte kär!!!!!!

men resten är.......... ja....... blablabla!!!


i morgon ska becka förlja med mig hem efter skolan:) då ska vi snacka alltså!

haha:)

och som jag sa att jag helst skulle vilja åka till mamma igår, så blev det också:) och som jag också sa igår var att vi kanske skulle titta på film på fredag. det blir också:)

jahap nu har ni fått reda på lite så nu ska jag ta och sticka iväg och hitta på annat ses!! /vicki!<3

Av vicki - 17 oktober 2010 10:41

Hej! nu har jag städat lite på mitt rum, fast det märks inte så mkt xD

i morron ska jag till mamma. äntligen! det finns absolut inge att göra hos pappa förutom att sitta vi datan. jag hoppas på att jag kan åka till mamma i kväll. det skulle bli nice :) på måndag ska jag börja måla mitt rum! det kommer bli en lila vägg och tre grå! kommer att lägga ut bilder här eller på bdb senare:)

eller både och:) på onsdag är det fotbollsträning och på torsdag scouter. jippi!

sen på fredag kommer jag och några kompisar förmodligen att titta på film hemma hos mig. och då kommer jag att behöva ha en soffa till min övervåning :):) och därför ska  jag sticka nu! för jag ska kika på blocket m.m hej då!! /vicki<3

Av vicki - 17 oktober 2010 10:07

Hej! här är en ny blogg om mig,vicki, jag ska försöka hålla mig aktiv så mycket jag kan. det kommer inte att bli varje dag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag kallas för Vicki, är tretton år och här skriver jag om mig själv.
Jag älskar twilight och vampire diaries. Jag spelar fotboll och är ledare över två scoutgrupper!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

nedräknare :D


Ovido - Quiz & Flashcards