VICKI

Alla inlägg under november 2010

Av vicki - 28 november 2010 19:40

Hej!!

idag var jag till stugan fram och tillbaka.. 

Lite jobbigt bara....

sen har jag suttit vid datan hela dagen, hehe. 

igår var jag på stan en sväng. 

köpte en ny mössa bad hair day.

ja jag vet jag köpte en sån för inte så länge sen.. .men toffsen lossnade på den.

så den blev jätte ful när jag knöt dit den igen och då vart snöret värsta kort xD

så jag köpte en ny som sagt.

som ni ser har jag gjort en ny header... hoppas ni gillar den...

om ngn vill ha hjälp med att göra en header så kan jag gärna hjälpa till om ni säger vilka bilder ni vill ha eller mejlar bilderna :)

nu sitter jag och har druckit glögg och ätit pepparkakor:)

Och om du har bdb lägg till min vickigirl97 och om du är intresserad av twilight twilightvicki97 kram!!

//vicki<33

Av vicki - 27 november 2010 13:58

Hej, 

Det snöade i onsdags, och på torsdagen, och på fredagen, och idag.....

Ja, det har snöat i tre och ett halvt dygn i rad nu, utan ett enda uppehåll!!

Helt otroligt asså.

jag skulle ju egentligen vara och bada i sundsvall idag och bada med scouterna, men badresan vart inställd pga vädret, vilket är tråkigt då. 

ja, idag så har jag varit en sväng på stan med pappa. 

jag fick peka på lite saker som jag önskade mig i julklapp. 

Och han köpte dessutom två julklappar till mig. jag ska få en minimini mus till datan och ett dator ställ till min laptop. asså en sån där grej så att man kan ha sängen i knät m.m utan att det kommer in en massa damm i datorn och då kan den krascha och det är ju inge kul.... men jaaa nu ska jag dra ses!

och kom ihåg!

vickigirl97@bdb

och twilightvicki97@bdb. 

ses!

/vicki<33



Av vicki - 25 november 2010 15:24

tjabba!! 

idag har jag insett att jag älskar Justin Bieber!! 

han är grym ju xD förut hata jag honom... jag måste skämmas för det faktiskt hihi

Jag har varit hemma från skolan idag....

mådde illa och spydde m.m vill inte gå in på detaljer ni vet.. hehe

Sitter och snackar med Steffi <333 på msn!! 

vilken toppen tjej alltså!!

och vi kommer att ses på lördag när vi ska åka till sundsvall och bada på himlabadet :)):) med Scouterna :)

ses!!// vicki<33

Av vicki - 19 november 2010 21:48

TJAO!!

idag är det fredag :):) äntligen....... hälsingelags träning i morron :):)

Målvaktsträning!!!! 'äntligen :):)

nu är jag med en som heter julia xD

vi har åkt spark och ritat och vi tänkte titta på film men vi orka inte :)

sen ahr jag gett lite kläder till henne :)

och sen ahr vi provat lite skojiga kläder :):)

jag ska kanske vara med mo ai helgen ;)

ska dra nu ses!!

// vicki<3<3

Av vicki - 13 november 2010 17:28

tja!

jag har as tråkigt...... 

och jag är trött.-.-

var med Erica i går vi kollade på eclipse :)

idag har jag klippt håret, fast det märks inte typ..

för jag klippte bara topparna.......

jag har tråkigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ska nog kolla på vampire diaries på datan nu....... missade i går och torsdag. 

sen då?????????? blir väl ganska normalt antar jag...... läsa lite och sen en tidig kväll... många punkter i detta inlägg..... men jag har lust med det...

lalalal........ ja ni kanske märker att jag inte har ngt att göra.......

blablabla det finns inge å sägaaaaaaaaaa. för det är bara ointresanta saker så ni kommer antagligen att tröttna.... precis som nu......... blablabla....

hur många är det egentligen som läser min blogg???????? kommentera ni som läser :)

yeey enda smileysen i detta inlägg..... 

hej då

// vicki<3

Av vicki - 13 november 2010 17:28

tja!

jag har as tråkigt...... 

och jag är trött.-.-

var med Erica i går vi kollade på eclipse :)

idag har jag klippt håret, fast det märks inte typ..

för jag klippte bara topparna.......

jag har tråkigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ska nog kolla på vampire diaries på datan nu....... missade i går och torsdag. 

sen då?????????? blir väl ganska normalt antar jag...... läsa lite och sen en tidig kväll... många punkter i detta inlägg..... men jag har lust med det...

lalalal........ ja ni kanske märker att jag inte har ngt att göra.......

blablabla det finns inge å sägaaaaaaaaaa. för det är bara ointresanta saker så ni kommer antagligen att tröttna.... precis som nu......... blablabla....

hur många är det egentligen som läser min blogg???????? kommentera ni som läser :)

yeey enda smileysen i detta inlägg..... 

hej då

// vicki<3

Av vicki - 8 november 2010 16:15

hej!

usch jag hatar otursdagar!! 

idag var en otursdag:( jag och rebecka delade den. 

Vill inte ens berätta vad som hände men det började med att jag fick knipsa mitt lås och slutade med att jag, hannes och rebecka gjorde nåt knäppt på no:n usch!!

jag längtar till nästa onsdag!! då är det Harry Potter och dödsrelikerna!!!!!!!! (del1)

jag älskar den boken. jag håller på att läsa den nu och jag har typ mindre än hälften kvar. xD

på onsdag kommer min kära vän sarah också till öster:) på språkval då:) 

vi ska retas xtra mkt med henne dåxD

och på onsdag är det skol if möte mä och tp nästa vecka är det kompis stödjar möte :) men nu ska jag göra andra saker så hej då!

//vicki<3

Av vicki - 7 november 2010 15:22

nu har jag äntligen målat klart mitt rum!!

om ni vill se hur det blev så finns det bilder på bilddagboken.se

jag är inge bra på att lägga upp bilder här på bloggen (Sanningen: jag kan inte :S)

men gå in på bdb och sök på vickigirl97 eller Edwardcullen97

Hej då!!!

//vicki<3










: jag kan inte)

Presentation


Jag kallas för Vicki, är tretton år och här skriver jag om mig själv.
Jag älskar twilight och vampire diaries. Jag spelar fotboll och är ledare över två scoutgrupper!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

nedräknare :D


Ovido - Quiz & Flashcards