VICKI

Alla inlägg under december 2010

Av vicki - 25 december 2010 15:46

Ja, igår var det julafton!! 

Jag fick jätte bra presenter, dock så har jag bytt en och så ska jag försöka att byta några underkläder om det går :)

Det här är vad jag fick!

  • underkläder
  • eclipse påslakan (hos både mamma och pappa)
  • eclipse spel
  • twilight film
  • new moon film
  • underställ
  • julia prenumeration
  • 1300 kr
  • tighs
  • spegel
  • laptop ställ
  • data mus
  • jagad (bytte mot Bree tanners andra liv) (bok)
  • piraternas fånge (bok)
  • 4 par vantar

Ja, jag tror det var allat jag fick:)

I morgon ska jag ut och åka slalom med Moa :):) det ska bli såååå kul!!!!

Jag läntgar så mycket!!

jag har lagt ut fyra delar av min berättelse 'livet efter döden' på bdb :)

fantasystories Lägg gärna till, jag addar alla!


Men nu ska jag jag äta!

Hej då <3

// vicki<33 

Av vicki - 24 december 2010 11:03

God Jul allihopa!

Ja, nu är det ju julafton, äntligen!

Som morron present fick jag: Eclipse påslakan! Så nu ligger det i tvättmaskinen och jag kan sova med det inatt!<3 Det var asfint!! 

Och jag har skaffat en till bdb! fantasystories :) där lägger jag upp min berättelser! Och du kke kom ihåg att jag skrev att jag ahde en berättelse på g! Jag har börjat lägga upp den där ;)

Och idag ska vi, familjen, kusinerna, moster, ja allihopa utom min äldsta bror komma till mormor och morfar och vi ska fira jul där :) MEn däremot, så  kommer inte mina kusiners farmor och farfar, för dom var sjuka... Och sen efter att vi har typ öppnat alla presenter m.m så ska jag, Jocke, Mamma, Nicke hans flickvän Martina åka till Ante, min äldsta bror då, och så ska vi få ytterligare några julklappar :) Sen i morron så ska jag och jocke åka till pappa och så ska vi få ännu mer julklappar:) Just nu så ska jag väl snart gå och göra mig i ordning, för vi ska vara hos mormor klockan tolv:). Åh, vad jag älskar julen!! Det luktar julgran här!! och i morse åt jag tomtegröt till frukost! Och snart ska jag väl gå till Edward då.. (Kaninen) Men jag gruvar mig lite, för att det är kallt ute. Typ -20.. :( Usch! Ja, det var väl allt jag hade att säga det... 

Kram Vicki<333333!

Och Ha en riktigt GOD JUL allihopa!! 

Av vicki - 20 december 2010 19:42

Hej!

Idag har jag varit hos min brorsa som fyller 22 år idag!!

Grattis!!

I morgon, får jag min första julklapp :D Ska bli så skoj:) Fast, jag kommer inte att öppna den föräns på julafton. Så nu har jag bara två halvdagar kvar i skolan tills det blir jullov :) Längtar!! Och igår så provade jag mina slalom skidor... Dom är lite för korta, så jag tänker ta över min 15 åriga storebrors twintips eftersom han har tappat intresset av att åka :) så jag längtar tills jag kan ta en tur i hede xD Hoppas det blir till helgen. För dom öppnar då :) 

Och förra helgen så köpte jag eclipse dvd:n Fast det var en limited edition:)

Och det var med bellas Förlovningsring, som jag nu bär varje dag :) Och på vänster ringfinger.... Men jag älskar den hihi. 

Ja, men det var väl vad jag hade att säga nu då :) Kram !!

__________________

Vicki<3333

Av vicki - 10 december 2010 17:21

Hej!!

På söndag ska jag vara med i ett lucia tåg :) Fast det är bara för vår by, och alla får vara med där :)

Sen på måndag är det lucia på bögliden (högliden då..) Som niorna ska ha, fast, istället så ska jag, moa och Becka gå på malstas Lucia :):) Jippie xD

Har hört rykten om vem som ska vara lucia då också :):) Hoppas att det är sant, för jag vill verkligen se när hon är Lucia:)

Och jag ska köpa eclipse limited edition :):) yey xD

Ah men det var allt jag hade å säga!Ajö!

_______________

Kram Vicki<33

Av vicki - 9 december 2010 21:06

Tjabba!

I morn har jag Europa prov, jag kan allt nu, men jag kommer säkert få hjärnsläpp i morron......... Det får jag alltid... blä.

Ah men iaf. så jaa jag har inte så mycket att säga, kollade på vampirediaries idag och vi hade en jätte mysig julavslutning med scouterna ikcäll, och fick reda på att jag kommer att vara med på en lucia på vår bygdegård på söndag!

Wiie! :) ah men det var vel allt då xD

Kram allihop!

/vicki<333

Av vicki - 4 december 2010 07:50

TJA !!

Idag blire Scouterna pysseldag med småttingarna och vi som är coola ledare och vi som är äldre :):) jag är ju en cool ledare och en äldre så ja ni fattar :):):)

Iaf så ska vi pyssla då och jag tror att vi skulle baka också, om jag inte tar fel....

Hm, isåfall ska jag nog baka xD jag ÄLSKAR att baka!!

Ah, så vi ska gö det idag, ska åka med moa och sne efter scoutern då blire film 

hemma hos moa med becka också :) Fett Nice!!!

Ska kolla på sagan om ringen och ngn mer ......

Ah och hm, jag vet inte mer vad jag ska säga... 

jag kommer int på nåt, så nu ska jag gå och käka frukost. 

SES!

// Vicki <333

Presentation


Jag kallas för Vicki, är tretton år och här skriver jag om mig själv.
Jag älskar twilight och vampire diaries. Jag spelar fotboll och är ledare över två scoutgrupper!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

nedräknare :D


Ovido - Quiz & Flashcards