VICKI

Direktlänk till inlägg 30 april 2011

långt ljus

Av vicki - 30 april 2011 17:39

Tredje inlägget för idag...Eller iaf här, har gjort tre inlägg på ttwilights idag också. Än. ^^

Just nu sitter jag på altanen och solen gick precis bakom ett moln, men den kommer nog tillbaka snart.

Berättade väl förut idag att vi skulle ha en liten brasa utanför stugan? iaf så blev det inte så för det blåser så vi vill inte riskera att det börjar brinna (vem vill det?)

aja iaf så tänkte vi åka till Hybo (en by en bit härifrån) och kolla på en där, men sen fick vi reda på att några grannar skulle tända en nere vid vattnet, så vi bestämde oss för att gå dit istället^^

Jag ska dessutom ta med mig ett jättelångt ljus som jag fick i födelsedagspresent av min faster förra året ^^ här kommer två bilder

 

En med ljuset


   

och en med mej och ljuset, fast det vart inte så bra bild på ljuset eftersom solen lyste in genom fönstret ^^ den är ungefär 100 cm lång skulle jag tro, på bilden är det ju ungefär 10 cm ovanför knäet och 10 cm ovanför huvet och jag är 160 lång, hur långa smalben har man? 50-60 cm?? jag ska mäta den.

Klart. den var ungefär 110 cm lång! ska försöka att knäppa ett kort när jag håller i den och den brinner^^

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vicki - 1 maj 2011 00:00

http://soderlundvicki.blogg.se GÅ IN ÅG IN GÅ IN GÅ IN GÅ IN!!! Mitt  sista blogginlägg här ^^ hej då ...

Av vicki - 30 april 2011 23:07


nu kommer det näst sista inlägget här på vickisoderlund.bloggplatsen.se jag har redan gjort i ordning ett inlägg som kommer att publiceras om ca 50 min där min nya bloggadress är. Det kommer också ett inlägg dit samtidigt ^^ Kom just hem efter att ...

Av vicki - 30 april 2011 14:57

sitter i soffan i stugan igen ;) har suttit här i typ två timmar nu och knåpat på designer till ttwilights igen... egentligen tänkte jag inte göra själva designen än eftersom internet är så segt om man måste börja om typ 3 ggr så kunde jag verkligen ...

Av vicki - 30 april 2011 08:55

sitter just nu i soffan med datan i knät. internet är supersegt och jag vet inte hur jag ska klara det i typ 1 dygn och lite till... haha nerå skoja bara. Det går rätt bra, men man får ladda om sidan rätt ofta.... vilket inte är så kul, för när jag s...

Av vicki - 29 april 2011 16:36

sitter just nu i stugan i ljusdal och degar, och lyssnar på min nuvarande favoritlåt ^^ Det är Miley Cyrus och Emily Osment som sjunger den och låter heter:  Wherever I go Grymt bra ^^ Idag blir det till att åka in till ljusdal och handla lite,...

Presentation


Jag kallas för Vicki, är tretton år och här skriver jag om mig själv.
Jag älskar twilight och vampire diaries. Jag spelar fotboll och är ledare över två scoutgrupper!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

nedräknare :D


Ovido - Quiz & Flashcards