VICKI

Alla inlägg under november 2010

Av vicki - 6 november 2010 10:19

Hej!!

Jag ska reservera biljetter till Harry potter och dödsrelikerna!!

Den boken är så bra!!

I helgen ska jag försöka att måla klart mitt rum.

Nu sitter jag och kollar på hannah montana forever xD

Miley cyrus äger!!

Men nu ska jag äta frukost

hejdå!

// vicki<3

Av vicki - 1 november 2010 19:05

Hej!

jag är förkyld:( usch jag hatar att vara förkyld.

blä.


i morgon åker jag till stockholm sen åker vi till åland :)

jag har börjat skriva en berättelse om saker som jag gillar :) Trollkarlar, vampyrer och det som jag själv är! människa. Där de fem vännerna tar livet av sig, en i taget för att sedan mötas i världen suender dit alla som tror på suender kommer efter att de dött. berättelsen är tragisk och slutar ju med att alla dör och sedan återförens i suender för att leva lika, inte som människor trollkarlar och vampyrer som de är före. där är det en annan levnadssort något som inte är något av det som finns i världen de levde i före. det är okeriner det liknar männsikor men egentligen är det vampyrer blandning med trollkarlar och människa.

de äter blod. de kan trolla och de sover.  grejen är att jag inte har kommit på ngn titel till den.

men nu har jag inge mer å säga så hej då!!

/vicki!<3

Presentation


Jag kallas för Vicki, är tretton år och här skriver jag om mig själv.
Jag älskar twilight och vampire diaries. Jag spelar fotboll och är ledare över två scoutgrupper!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

nedräknare :D


Ovido - Quiz & Flashcards