VICKI

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av vicki - 10 mars 2011 20:37

hej :)

Idag har jag varit hos mormor och morfar hela dagen för morfar fyllde år :)

När jag kom hem städade jag mitt rum, och flyttade teven till en annan tv bänk :)

Är riktigt nöjd faktiskt :D

I morgon blir det nog bara deg, eller nåt.. hehe :P


Åh just det, det blev bara två kissemissar den här gången :P rätt skönt faktiskt.. 

jaa vi har ju haft kattungar så många gånger nu, så man blir faktiskt lite trött :/

Fast det som är jobbigast är att när man har kompisar hemma så är det enda dom vill göra att vara med katterna :/ Det är så tråkigt.. haha.. Jaja jag får väl sucka lite... men det finns ju en liten stund, då när de leker som allra bäst och börja få lite mer lurvig päls.. Då kan inget slå dem i gullig het :P

Hursomhelst så vart det 2 gula kissar :)

här kommer en bild:)   just nu, orkar jag inte lägga ut fler bilde rjust nu.. är trött :P eftersom jag vaknade 7 imorse -.-

//Vicki

Av vicki - 10 mars 2011 07:12

 åh! Ser ni kissen eller?? Det är dags nu!! hihi :D

Presentation


Jag kallas för Vicki, är tretton år och här skriver jag om mig själv.
Jag älskar twilight och vampire diaries. Jag spelar fotboll och är ledare över två scoutgrupper!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

nedräknare :D


Ovido - Quiz & Flashcards