VICKI

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av vicki - 12 mars 2011 19:57

Idag var jag i långsjön och körde skoter :P Det var askul som alltid :D

Moster och mamma var också med :)

Nyss åkte Martina, Nicke och Jocke härifrån. Vi käka tacos och sen åkte dom hehe.. Jocke har inte sovit hemma nåt den här veckan^^ Skönt för då har jag kunnat göra typ vadsomhelst när jag var hemma själv :)

Snart kommer moster och kusinerna hit och ska tittaa på mello :/ Jag tänker inte titta! Jag har inte tittat någon gång i år och tänker därför inte titta nu heller :P

För det är så tråkigt ändå! Dessutom så suger sverige jämt i Eurovision ändå..



I alla fall så vet jag inte om jag sa att jag hade döpt kattungarna till Edward och Bella :) Dom är så himla gulliga!! Fast de kommer att bli ännu gulligare när de öppnat ögonen och börjat springa runt ^^

Men öh mjaa jag vet inte vad jag ska säga mera så....

//Vicki

Presentation


Jag kallas för Vicki, är tretton år och här skriver jag om mig själv.
Jag älskar twilight och vampire diaries. Jag spelar fotboll och är ledare över två scoutgrupper!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

nedräknare :D


Ovido - Quiz & Flashcards