VICKI

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av vicki - 22 mars 2011 17:07

Hej hej :D

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 17.25 :D För då ska jag skälja ur håret!!!! 

Ska bli fett kul :D Det var ett tag sen jag färga/tonade sist :P Men nu tonar jag det igen :) 

Martina gör det fast just nu är hon och Mamma ute på vår altan som håller på att braka :S bjälkarna har lossnat från taket och ligger på fönsterlisterna tror jag, så det har inte fallit ner helt. Än.. Fast jag hoppas att det inte gör det heller.. det vore ju bara jobbigt :/

Men typ jaa hehe

Kattungarna har öppnat sina ögon :D Dom är så söööta!! :D

hihi:D



Som sagt så är Maritna här och Nicke såklart och Ante skulle tydligen också komma tror jag.. Hans trasiga bil står ju fortfarande här satt.. 

Men öh,, jaa nu typ ska jag väl ägna lite mer tid till att plugga inför so provet som väntar i morgon! 

//Vicki

Presentation


Jag kallas för Vicki, är tretton år och här skriver jag om mig själv.
Jag älskar twilight och vampire diaries. Jag spelar fotboll och är ledare över två scoutgrupper!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

nedräknare :D


Ovido - Quiz & Flashcards