VICKI

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av vicki - 30 mars 2011 18:30

Hejhej igen ;)

N sitter jag och lyssnar på Justin Bieber :) han är såå bra!! <333333333333

Gjorde en ny header nyss och ja, ni ser väl resultatet?! 

vad tycker ni? jag blev ganska nöjd, men den kunde ha blivit snyggare :d


Och just det ;) Jag har beställt en ny väska idag :) Värst vad jag beställer grejer nu för tiden nu då.. haha :P

nej men, den här beställde jag på inter sport och det är den nya Högs sk väskan :P 

Och jag bestämde att jag skulle ha Vicki tryckt på den :D Längtar tills den kommer ;)

och jag är sjukt nöjd med mobilskalet ;) 

Puss!

//Vicki

Av vicki - 30 mars 2011 16:53

Hej! 

Nu har mobilskalet som jag beställde i måndags kommit :D

Det var skita snyggt :D

här får ni några bilder (inte dom bästa, för min kamera suger.. hehe) :P

      Och så var det plastskydd också ;) Så nu behöver jag inte vara så rädd för att tappa den längre ;) 

Idag var det ju skola som vanligt och vi gjorde inge annorlunda.. fast jag missade bussen i morse .. hehe :P

MEn jag kom i tid ändå fast jag kom på att vi hade idrott och hade inga kläder med mig.. typ.. Aja..


I morgon fyller Martina år och då ska vi till henne och nicke :) Jaja nu ska jag dryga lite på facebook! 

Hörs ;)

//Vicki

Presentation


Jag kallas för Vicki, är tretton år och här skriver jag om mig själv.
Jag älskar twilight och vampire diaries. Jag spelar fotboll och är ledare över två scoutgrupper!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

nedräknare :D


Ovido - Quiz & Flashcards