VICKI

Alla inlägg den 22 april 2011

Av vicki - 22 april 2011 19:37

har grillat lite med familjen och nu om 20 minuter äre Vampire Diaries :D

grillade banan, kyckling och kött och vi gjorde en egen potatisgratäng :)

och glassbilen kom och körde förbi, så vi köpte lite glass också :D

nicenice :) sitter just nu och snackar skit med pernilla och martina och mamma :)

men nu ska jag fortsätta att snacka skit och sen se tvd!


Av vicki - 22 april 2011 10:15

som ni bara inte kan ha missat så har jag skaffat en ny design :D

vad tycker ni?? :)

jag vart rätt nöjd faktiskt, tror jag ska behålla det ett tag ^^

men man vet ju aldrig med mej ^^

idag ska jag inte göra så mycket tror jag :P 

det är soligt ute, så jag ska väl antagligen klä på mig ett par shorts (!) och en tshirt och sticka ut en sväng!

Såg på facebook igår att nån skrev att det var så varmt så man skulle kunna kalla det för ett mini-sommarlodv^^ jag tycker det passar rätt bra :D 

när jag vaknade för ett tag sen stog termometern på 23 grader :)

och det är bara april :O

Presentation


Jag kallas för Vicki, är tretton år och här skriver jag om mig själv.
Jag älskar twilight och vampire diaries. Jag spelar fotboll och är ledare över två scoutgrupper!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

nedräknare :D


Ovido - Quiz & Flashcards