VICKI

Alla inlägg den 13 april 2011

Av vicki - 13 april 2011 18:18

Nu är rebecka hos mig och vi ska träna på vårt so prov på fredag :s

Jag hatar att träna till prov, det är så tråkigt! Fast det blir roligare om man kan förhöra nån först och sen får nån förhöra en sen, då vet man ju liksom redan svaren ;) heh :P

Idag fick jag dessutom hem min bok som jag beställde i lördags! Snacka om att jag är glad asså :D 

Kommer upp en liten bild här :)  Boke och jag :D Den är på 526 (ca) sidor, så nu har jag att läsa ett tag:P Men jag ska läsa ut revolt också, så det får bli rullning mellan dem :)

Men nu ska vi väl ta itu med so´n! 

//Vicki

Av vicki - 13 april 2011 07:03

idag är det onsdag och jag är rätt pigg! vi ska ha idrott första timmen och sen no och sist svenska! :) Sen ska vi till broman och kolla på nåt idål.. (ja, det stavades så..) 

Idag fyller dessutom Moa 14 år!! Grattis!! :D 

Och för exakt ett år sedan idag träffades vår klass för första ggn! :) 

Men nu ska jag gå och göra mig iordning! 

//Vickki

Presentation


Jag kallas för Vicki, är tretton år och här skriver jag om mig själv.
Jag älskar twilight och vampire diaries. Jag spelar fotboll och är ledare över två scoutgrupper!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

nedräknare :D


Ovido - Quiz & Flashcards