VICKI

Alla inlägg den 28 april 2011

Av vicki - 28 april 2011 18:50

glömde att berätta att jag även hade köpt nya fotbollsstrumpor på samma gång som jag köpte skorna, jag råkade ju göra sönder mina på matchen i måndags... ^^

men dom "gamla" (som jag hade använt 3 ggr typ) kommer jag att ha tills vi börjar spela på gräset, fast bara på matcherna, dom vita blir ju så lätt gröna av gräset^^ (nähä??)

men nu ska jag inte babbla om mina strumpor..

var till mamma en sväng idag också. Rebecka följde också med. 

vi degade på studsmattan och gjorde smoothie! gott!

och på söndag fyller jag ju år (som jag har sagt några gånger bara...)

och förut så önskade jag mig en systemkamera, men nu har jag ångrat mig och istället så önskar jag mig en iphone 4 ^^

så alla som vill ge mig en present, det är bara att skicka en^^ 

först tänkte jag spara ihop till en iphone själv, men då tänkte jag att jag kommer att ha mycket mera användning av en iphone än en kamera, så då tänkte jag att jag kan spara ihop till en kamera själv istället ^^ 

och att dom är billigare...:)

Av vicki - 28 april 2011 11:10

torsdag idag:

kollade på Glee för en stund sen och nu sitter jag och knåpar med designen på den nya bloggen! Jag är skitsugen på att börja blogga där redan idag, men nejnej inte än^^ på natten till söndag prick klockan 00.00 så kommer länken till den nya bloggen upp! och då ska det vara nått superhäftigt inlägg, eller nja jag vet inte.. hehe ^^ 

Men nu ska jag äta Lunch!

Presentation


Jag kallas för Vicki, är tretton år och här skriver jag om mig själv.
Jag älskar twilight och vampire diaries. Jag spelar fotboll och är ledare över två scoutgrupper!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

nedräknare :D


Ovido - Quiz & Flashcards