VICKI

Alla inlägg den 20 april 2011

Av vicki - 20 april 2011 20:37

kom just in efter att ha varit och cyklat runt bort långsjön och jaa, störmsvägen och... jaa hehe:)

jag och mamma plockade årets första blåsippor :D

hehe jaa :)

och jag provade mina svarta converse ute för första gången ;)

har dessutom gjort nya snörningar på conversen, alla är olika :D vart rätt tufft ^^

sitter just nu och kollar på nått fånigt program på disney channel, "lycka till, Charlie" och det är skrattretande dåligt ^^ hehe

det enda som är bra med det är att det är en sjukt söt bebis med i :P

men nu ska jag duscha!

//Vicki

Av vicki - 20 april 2011 15:56

här kommer lite bilder på mina nya converse ;)   tog med de gamla också :) lila röda och svarta :D       

gillar ni dem?? :)

har alltid älskat de lila också, men nu tyckte jag att jag var värda ett par till, men pappa kom hem med två :D

hehe ^^

jaja, nu ska jag lägga ut bilderna på facebook också!

//Vicki

Presentation


Jag kallas för Vicki, är tretton år och här skriver jag om mig själv.
Jag älskar twilight och vampire diaries. Jag spelar fotboll och är ledare över två scoutgrupper!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

nedräknare :D


Ovido - Quiz & Flashcards