VICKI

Alla inlägg den 10 april 2011

Av vicki - 10 april 2011 20:57

Hejhej!! 

Sitter just nu och tittar på eclipse :P

Eller, jag började kolla på den förut idag men.. Nu sitter jag i mitt rum igen och.. jaa hehe :) Ska strax lägga mig och läsa! 

Har nämligen börjat på: grottbjörnens folk! 

Fast "ny bok!" som är rubriken idag är inte den, utan det är att jag har beställt en ny bok i twilight, fast det är ju inte sagan liksom, den är ju avlsutat (förutom min egna del..) 

utan den här heter: The twilight Saga: The official Illustrated Guide 

Och kommer på både Svenska och Engelska på tisdag :D:D längtar nå enormt :D:D Ska bli så kul :P 

Och och och.. JAg gjorde en nedräkning till den på min twi-blogg och vet ni vad?? den ligger på andra plats på mest tittade :P

Här kan du se beviset :) och jag vet att det är min, eftersom jag skrev ett thw istället för the.. hehe  :P

Men nu ska lag lägga mig! 

god natt!

//Vicki

Presentation


Jag kallas för Vicki, är tretton år och här skriver jag om mig själv.
Jag älskar twilight och vampire diaries. Jag spelar fotboll och är ledare över två scoutgrupper!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

nedräknare :D


Ovido - Quiz & Flashcards