VICKI

Alla inlägg den 18 april 2011

Av vicki - 18 april 2011 21:45

kom nyss hem från att ha varit hos storebror i harmånger :)

åt en glass där och snackade om allt möjligt, deras lilla hund monchi hade sprungit in i en bänk ute på gårde och fått hjärnskakning :o skumt..

och dessutom fick vi se deras två barnvagnar!

Japp- jag ska bli faster :D har vetat det sen i januari, men har inte sagt nåt före :P

hehe...

jag tycker faster låter så gammalt...?? haha

men, det ska bli superkul, så jag längtar tills i augusti, när det är beräknat att den ska komma :)


rättade några matteläxor nyss så jag hoppas att jag får reda på matteprovet i morgon :) det kändes som det gick rätt bra när jag jgorde det så, jag hoppas att det gick bra också, men man vet ju aldrig med mig x)


Som ni kke har sett så lade jag in ett låst inlägg tidigare idag. Ni behöver inte bry er om det.. överreakerade lite tidigare idag, men jag ångrar inte det jag skrev faktiskt...

men vi behöver inte gå in på det, eftersom det inte tilhör alla.


Så nu ska jag gå coh se om det finns nå varmvatten - jaa, det är ju så när man är bonde haha nej då.. men när man bor på landet.. man måste elda för att få varmtvatten x)

hehe jaja mamma ropade på mig

//Vicki


Av vicki - 18 april 2011 18:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Jag kallas för Vicki, är tretton år och här skriver jag om mig själv.
Jag älskar twilight och vampire diaries. Jag spelar fotboll och är ledare över två scoutgrupper!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

nedräknare :D


Ovido - Quiz & Flashcards