VICKI

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av vicki - 8 februari 2011 14:20

när man kollar ut genom fönstret ser det ur som om mman skulle kunna gå ut i t-shirt, och bara njuta i vårvädret. Sole skiner och himlen är nästan helt blå. Man bråkar inte med sina vänner eller familjemedlemmar. Kan livet vara bättre då?

Nja, tror inte det...

men iallfall så kan man inte gå ut med bara t-short, så vill man gå ut får man trots att solen skiner så starkt sätta på sig både mössa och vantar, för det är -1 grad. och jag, personligen skulle inte vilja vara utte i tshirt då:P

Men det var faktiskt rätt många på skolan som gick ut i t-shirt igår :/ Men de var bara för att det var brandövning :D

jaja, för att jag ska hinna titta på fler bloggar så måste ag sluta nu, för min moster och mina kusiner kommer strax och hämtar mig:)

// vicki 

Presentation


Jag kallas för Vicki, är tretton år och här skriver jag om mig själv.
Jag älskar twilight och vampire diaries. Jag spelar fotboll och är ledare över två scoutgrupper!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

nedräknare :D


Ovido - Quiz & Flashcards