VICKI

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av vicki - 16 februari 2011 21:00

HEJ!

Nu gör jag ett lite onödigt kvällsinlägg hehe.. ska snart gå och lägga mej eftersom det är skola i morron, och jag gillar inte att vara trött i skolan, det gör allt värre....

hehe. xD Och nu ikväll så har jag och pappa googleat och har kke hittat svaret på varför jag har ont i mina knän... Får se om det funkar :D ni får förmodligen veta mer på fredag, då jag ska prova det första ggn på idrotten :D

God natt, och alla ni som ska till skolan klockan 8 i morron, gå och lägg er!!

Godnatt kramar från Vicki :*  jag som nyduschad i min tröja som jag ärvt av brorsan ^^

Av vicki - 16 februari 2011 14:55

Hej! 

Idag är jag förkyld:(

Usch usch men jag var i skolan, får se hur det blir i morgon...' 

Just nu är jag rätt hes och snorig...

usch usch!!

Åh, jag har inget att göra :(( Men ska förmodligen kika på tv elle rnå :D

SES!!

// Vicki

Presentation


Jag kallas för Vicki, är tretton år och här skriver jag om mig själv.
Jag älskar twilight och vampire diaries. Jag spelar fotboll och är ledare över två scoutgrupper!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

nedräknare :D


Ovido - Quiz & Flashcards