VICKI

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av vicki - 13 februari 2011 18:25

Nu har jag äntligen taigt min tid till att fixa bilderna som jag sa att jag skulle lägga upp :D Då här kommer bilderna!   Det är inte i exakt samma synvinkel, jag knäppte längre ifrån så att ni ska kunna se så bra som möjligt :D   Sängen :D   nästan ingen skillnad, bara Vampire diaries affischen och gardinerna:p Och så klart spegelbilden då xD      Det var en "kuddhörna" Där först ^^   Där är "kuddhörnan" nu :D   Jag har en annan bokhylla också ^^   Jag ahr målat Twilight, New moon, Eclipse och Breaking Dawn om ni undrar :D

// Vicki

Av vicki - 13 februari 2011 14:11

Hej!

Jag kom just in efter att ha varit ute och åkt skoter hela dan :D

Vi va på långsjön och jag bomba över sjön med skidoon :P Sen gjordfe jag samma sak med Phazern eller som jag och Julia har döpt den till gåsen xD

På vägen hem åkte jag med nickes Dragon, den som jag körde i går som gick skiit bra :D Och på vägen dit åkte jag med nicke fast på skidoon. Och före det så var vi ute och åkte då åkte jag med Martina på Phazern =P 

Och nu sitter jag här och kan typ inte skriva för mina fingrar är helt frysna :S

Samtidigt som jag lyssnar på Justin Bieber (L) 

Men nu ska jag gå!

Kommer bilder senare ikväll :D 

// VIcki

Presentation


Jag kallas för Vicki, är tretton år och här skriver jag om mig själv.
Jag älskar twilight och vampire diaries. Jag spelar fotboll och är ledare över två scoutgrupper!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

nedräknare :D


Ovido - Quiz & Flashcards