VICKI

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av vicki - 15 februari 2011 15:23

Nu, efter att jag har tagit en alvedon känns mitt huvud bättre men jag känner mig sjuk :´( men nu så har jag tagit min tid att göra en ny header :D Den förra gjorde jag när jag var väldigt depp och tänkte på det som var förut......

Och jag ville inte att min header skulle se ut som om jag bara skrev om depp... hehe

Så nu kommer det upp en ny!!

// Vicki

Av vicki - 15 februari 2011 14:29

Hej.

Kom hem från skolan för typ 20-25 min sen, har käkat en gorby och har precis tryckt i mig en alvedon-.- jag har haft skiiit ont i huvve hela dan, men jag har inte åkt hem. Jag vet inte varför, men som tur var slutade vi 13.30 Och jag HATAR att svälja alvedon och annat skit för jag kan inte.. hehe jaaa.

Och igår på Fotbollsträningen ramlade jag framlänges, slog mina förbannade knän och brände mig på gympasalsgolvet.. ajajaj.. -.- Imorse när jag vaknade var jag typ helt knäsvag, mina ben orkade nästan inte hålla upp knäna. Och som min otur var så fanns det inga sittplatser i bussen så jag fick stå och typ hänga på en av "pinnarna" Usch usch usch.......

Men nu ska jag gå och ta en varm lååååååång dusch och sen klä på mig nå mysigt, krypa ner i sängen, och sen kika på en film (L) blir förmodligen HP eller TTS (Harry Potter & The twilight saga)

Beger mig till duschen..

// Vickii<33

Presentation


Jag kallas för Vicki, är tretton år och här skriver jag om mig själv.
Jag älskar twilight och vampire diaries. Jag spelar fotboll och är ledare över två scoutgrupper!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

nedräknare :D


Ovido - Quiz & Flashcards