VICKI

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av vicki - 9 februari 2011 20:32

Ja nu har halva vecka redan gått! Eller jaa, mer än halv. För oss på öster så är det studie dag på fredag. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Skönt!!!!!

Längtar!! Men först så ska vi ha "Öppet hus" i morgon kväll. Hur ofta har man det på en skola ?? Men nog för att dom hade det förra året också men ändå xD Det är för dom som ska börja 7an nästa år.

idag har jag typ inte gjort någonting. Var ut till förrådet för att hämta sovsäckar som jag ska ha på hajken i helgen och lallade runt på stan en sväng med mamma på vår 1.5 timmes lunch (L) Och det var nära att jag skolkade från sista timmen. Men jag hade lovat mina vänner att komma tillbaka så jag gjorde det ändå. Men jag klarade typ inte av den hehe. Först spelde jag spel, sen smsade jag med moa, och smsade lite mer och smsade lite mer... Sen höll jag den bara i handen. Hon sa åt mig 5 GGR?! Och typ två ggr så höll jag den bara i handen. En gång sa hon. "Antingen lägger du undan den eller så får du gå härifrån" Jag la den på bordet fast jag ångrade att jag inte gick.... Menmen. Sen plockade jag upp den igen och smsade lite mera xD Jaja, få inte dåligt inflytande på mig nu för att jag inte är helt överens med vår nya spanska lärare. Som jag dessutom inte fattar ngt av vad hon lär oss :/ Så om man inte fattar, varför ska man då lyssna???????  hon typ springer fram och tillbaka och suddar och lägger till, skriver fel ångrar sig och blablabla inget intressant!


Och i morgon så blire Drama och Musik igen då (Y) ^^ Men jag hatar att Becka inte tänker va med. Den lilla fegisen...

Jaja!!!!!

see ya!

XOXO Vickiii   Jag för några veckor sen :P

Ps, ska nog färga håret snart :D Kommer bli typ brunt ^^

Presentation


Jag kallas för Vicki, är tretton år och här skriver jag om mig själv.
Jag älskar twilight och vampire diaries. Jag spelar fotboll och är ledare över två scoutgrupper!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

nedräknare :D


Ovido - Quiz & Flashcards