VICKI

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av vicki - 21 februari 2011 20:48

    Hej ^^

Imorgon är det friluftsdag på skolan och jag ska till Hede och åka slalom. Vi börjar nio oc slutar två :D Det betyder sovmorron och ingen matte, spanska, so eller slöjd (L) Det enda dåliga är att vi slutar 13.30 i vanliga fall, fast det gör inget ändå, för vi skulle inte komm hem tidigare då, för bussen går 14.20 :P

Så det ska bli kult!

haha

Ikväll har jag typ inte gjort ngt, kollar på familjen annorlunda nu och förut har jag fotat lite och typ smsat med några stycken :P

Det vart ingen fotbollsträning för mig ikväll eftersom ajg har avrit sjuk i helgn osv... Nu till helgen blir det dessutom hajk ute :D Eftersom det inte vart nån förra gången :( Men nu får vi hoppas det blir den här gången då ^^

Och på fredag slutar vi tidigt också :DDTvå bilder på jag idag^^

// Vicki :*


Presentation


Jag kallas för Vicki, är tretton år och här skriver jag om mig själv.
Jag älskar twilight och vampire diaries. Jag spelar fotboll och är ledare över två scoutgrupper!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

nedräknare :D


Ovido - Quiz & Flashcards