VICKI

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av vicki - 20 februari 2011 16:42

tjao!! 

Idag har jag lysnat på musik typ hela dan :D

jag har dessutom skaffat mig en playlist på spotify som heter de allra bästa :P 

Där finns typ mest Justin Bieber 8)

har dessutom läst lite bloggar och försökt hittat fler läsare till min Twilight blogg.

Den här bryr jag mig inte så mycket om egentligen, visst är det kul om nån läser den men det är inte så mycket som händer och inte så mycket att läsa om med andra ord :P I morron är det ju fotboll, men eftersom jag har varit sjuk nu hela helgen skippar jag fotbollen för att vila upp mig och istället vara med på friluftsdagen i skolan på tisdag!! :D det ska bli skojigt, det blir slalom för mig och moa sen slutar vi två :( och egentligen slutar vi halv två:/ fast vi börjar ju nio så jag antar att det inte gör så mycket då (:

Men nu ska jag ta tag i min bok :D frestad (L)

hej då!!

// Vicki        Tre webbilder på jag idag ^^

Presentation


Jag kallas för Vicki, är tretton år och här skriver jag om mig själv.
Jag älskar twilight och vampire diaries. Jag spelar fotboll och är ledare över två scoutgrupper!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

nedräknare :D


Ovido - Quiz & Flashcards