VICKI

Alla inlägg under februari 2011

Av vicki - 12 februari 2011 13:48

Hejsan svejsan bloggen!! Nu har jag kommit hem efter att ha varit borta ett tag... Som jag sa så skulle jag ju sova över med scouterna. Det gick bra och vi hade det mysigt :D Fast det var 2or som skulle sova över och jag är ledare över dem. Det var därför jag var där.... Och jaa, ni kan kanske tänka er hur det blir med 10 2or som springer runt i ett kapell med piano och microfoner... jaa, det vart lite drygt, men alla var jätte duktiga och somnade snabbt! 

Sen på morgonen så vaknade vi vid 7??-.- och vi åt frulle vid 7.30 Sen packade vi ihop, klädde på oss och gick ut i snön. Alla småttingar jagde mej och tillslut kastade dem ner mej i snön. Sen sprang jag upp igen och då fick jag tio sekunders försprång, men jag ramlade.-.- men nu måste jag sticka, ska till brorsan och hämta hans hund, bloggar mer sen!!

// Vicki

Av vicki - 11 februari 2011 13:10

Nu har jag varit och lagad väskan! 

mormor höll på att baka så jag fick så klart smaka ^^ Hihi sen gick jag ehm igen och nu sitter jag här och trökar ihjäl mig.. 

Funderar på att titta på nån film, men vet inte vilken.. Twilight kke eller eclipse eller Harry Potter, eller Remember Me... Hm.... Eller så ska jag baka nåt.. Fast jag antar att jag ska packa inför kvällen först.. 

Åh, det kommer inte att gå bra... jag packar alltid för mycket, nu måste jag vara en bra förebild mot småttingarna och inte packa så mycket.

Hur ska det gå?

  • sovsäck
  • liggunderlag
  • sovkläder
  • tandborste

Den tredje punkte kommer bli överfull känns det som.. 

Fas jag ska nog försöka så gott jag kan :D

Nu ska ni få se en bild på min söta lilla väska ^^

  

ja, jag är ett STORT twilight freak för er som inte redan visste det:D

(jaa, jag ahr gjort väskan själv, vart ganska nöjd med den, fast det var lite slarvit gjort..)

// Vicki

Av vicki - 11 februari 2011 11:29

Hejsan svejsan allihopa!

Nu har jag käkat lunch och ska snart sticka ner till mormor och låna hennes symaskin för jag måste laga en väska som har gått sönder-.- SEnare ikväll så blir det scouterna då :D ^^

Nu snöar det inte längre heller, utan solen lyser så fint och man skulle nästan kunna tro att det är varmt ute, men dej. Det är -10 -.- Så jag tänker inte vara ute länge!!

Men nu ska jag väl ta min trasiga väska över axeln och sticka ner till mormor så hörs vi senare innan jag åker då :D

// Vicki

ps, ska fixa så jag kommer in på rampljuset innan jag sticker :P

Av vicki - 11 februari 2011 08:09

Idag vaknade jag vid 8 eftersom mamma fortfarande var kvar hemma. Hon sa att hon skulle åka buss till jobbet idag. Och hon börjar jobba klockan 8. Så jag vart väldigt fundersam varför hon inte hade åkt än. Jag började fundera på om det hade varit strömavbrott och klockan gick fel xD Men det visade sig att mamma hade gått till bussen (inte försent) Stått där en halvtimme utan att den hade kommit?? Då tänkte hon ta bilen istället. Men då hörde hon på radion att några lastbilar med Vinkraftverk hade fastnat vid en av infarterna till stan! Så mamma valde att ta en ledig dag hemma istället :D Men hon har fortfarande inte fått ngn kontakt med hennes jobb. Förutom hennes komips som också jobbar där, och utanför hennes hus så var inte vägarna plogade. Så hon var också tvungen att vara hemma....

Men jag tycker att det är typsikt, för om vi hade haft den där öppet-hus-skit-grejen igår, så hade vi varit hemma idag iallafall!! Såå skönt och sen skulle vi ha varit hemma när det vart öppet hus också!!

Menmen jaja, strunt samma...... Nu är det såhär och det går inte att ändra på!

Men nu ska jag gå och äta frukost :P 

// Vicki

Av vicki - 10 februari 2011 20:39

Som ni ser på rubriken så är det snöstorm här hemma just nu.. Tyvärr så har jag slut på batteri på min kamera och laddaren ligger hos pappa :/ SMart vicki, smart...

Men jaa, nu har jag kommit hem från skolan :D En torsdag klockan 20.41 Jaja :P Vi hade först Engelska och det sög ^^ Som vanligt..

Sen hade vi teknik och det enda kuliga som hände då var att jag träffade två grymma kompisar som går i sexan och att jag träffade min gamla lärare :D Som jag hade i trean och fyran :D 

Imorgon ska jag och Rebecka åka och hälsa på vår gamla skola eftersom vi är lediga!! Det ska bli kuligt ^^ Sen ska vi hem och degaaaa!! Sen på kvällen ska jag till Rogsta för att vara ledare över 2:or på Scoutern (L) Och, ja. Jag tror på Gud, lite grann iallafall. Men jag tycker inte det är viktigt att veta att det finns 39 böcker i nya testamentet......... Och det vet jag för att min So lärare har retats med mig och sagt det typ hundra ggr!! Men han är ändå BÄST! 

HAHA !! Men nu ska jag fortsätta blogga på ttwilights och vickisfoto ^^ 

Höres i morgon!!

// Vicki

Av vicki - 10 februari 2011 16:28

Nu är jag hemma och än en gång har jag Rebecka bredvid mej xD

Vi ska snart åka tillbaka till skolan igen -.- För att ha öppet hus................

Fy fan för det säger jag bara... Och vi ska ha Engelska  (Super duper tråkigt) Och teknik (Ganska tråkigt) Men jaja jag klarar ju av hela dagar med tråkiga letkioner så jag borde nog klara av två st som bara är 50 min... Men eftersom vi är så duktiga och går i skolan på kvällen så är vi lediga i morgon!! 

Jippie ! :D

Och nyss fick jag reda på att det bara blir en hajk för mig i helgen och inte två Synd tycker jag för jag hade sett framemot att sova "snöbyvakt" Eller var det nu hette hehe det betyder att man sover ute i snön... 

Men det skulle bli typ nån mer hajk om några veckor så jag hoppas Att det blir då :P

 MEn nu ska jag inte tråka ut REbecka så mycket här så Hej då!! 

// Vicki   Snygga vi ^^

Av vicki - 10 februari 2011 14:06

Mu sitter jag i tänkoteket igen!! xD

Nu har vi drama och musik :D

Rebecka har jag bredvid mig igen också :D

Men nu kom läraren så vi ses hemma ! ;)

xoxo Vicki

Av vicki - 10 februari 2011 12:22

Nu sitterjag i skolan och ahr mysik, men ingen gör nåt så då passar jag på attb blogga lite :P

Idag så ska vi ha öppet hus på skolabn fy vad det kommer suga!!

Två lektioner från klockan 18 till 20

Åh jag längtar inte!!

Men som tur är så är vi lediga i morgon!

Men nu måste Rebecka här bredvid mej logga in på Facebook, så vi´hörs senare!! xoxo Vicki!!

Presentation


Jag kallas för Vicki, är tretton år och här skriver jag om mig själv.
Jag älskar twilight och vampire diaries. Jag spelar fotboll och är ledare över två scoutgrupper!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

nedräknare :D


Ovido - Quiz & Flashcards